Monday 9 April 2012

INSAN BERNAMA KEKASIH

ASSALAM........
haemm zaman sekolah sememangnya terkenall dgn CINTA MONYET kan???
sapa yg x pernah alami cinta minyet ini...ada sstngah pehak ckp cinta minyet ini
hnyalah suatu yg harus ditgglkan krana kita msih di zamn skolah...ttp ada perkhwnan yg wujud dari cinta mnyet ini..kdg2 2 bila oqg yg kita suka..cpl ngan oqg lain..haha betoi x???ada lagi..bila kita cpl mau heboh 1 kolah.....x heboh x bes...hahah pastu low cpl msty mau wt date at kolah kan hahah....tapi 2 lah...bila kita x dpt oqg yg kta suka 2 msty kita akan cakap....haemm MENCINTAI SESEORANG TIDAK SEMISTYNYA MEMILIKINYA...hhaha mula lah time 2 wt ayat pasrah kan??/uhh..
tapai 2 lah dlm kelas aku 2...ada lah osgq yg aku bekenan..tapi nak wt cm na....WHO IS ME???haemm
mna la dy nak lyn oqg cm aku ni kan...tapi dulu msa aku slalu dok chat ngan dy 2..aku slalu bg link lgu INSAN BERNAMA KEKASIH BY UNIC........
aku pon x tau lah awt yg aku bleh suka at dy...haha besa lah zamn kolah kan...tapi aku senang gila bila tngok dy senyum...ktwa...hahah ada time 2 dh dua minggu aku jrg msook kelas...peh rindu gila aku at dy...hahha...aku jus bleh usha dy dari jauh ja lah..
ramai yg suka at dy..coz 2 lah aku x bersungguh nak kan dy..tapi
mulut kata lain...hati kata lain bro...aku mmg syg at dy...kdg2 bila aku tterungat at dy...aku nyanyilah lgu INSAN BERNAMA KEKASIH 2....hahah nak bgi ilg sunyi ja...hahah...tapi 2 lah dy punya cita2 tinggi...aku x suka oqg popuan yg bercita2 tggi2 nei coz nanty bila kwen pyah la dy nak jg mak aku t kan....aku pon x  mau keja hebat2 coz x mau jauh dgn mak aku...coz t time mak aku dh tua aku nak jga dy..coz nak blas jasa dy...
ha kpd budak yg aku suka 2...INGAT
INSAN BERNAMA KEKASIH
ada sejarah tersendiri

No comments:

Post a Comment