Monday 16 April 2012

AL-KISAH...PUBLIC SPECKING

assalam....kalai ni aku nak cqita 1 kisah yg benar2 berlaku...tapi di ubah suai la sedikit supaya bila baca 2 ada fell!!!!!!!!!!ok cqitta nei terjadi at S.M.K@#%^**@(@......time nei masa pertndngn public specking...peringat daerah.....kot....

CRITA BERMULA

seoqg mamat nei dgn penuh kehenseman melangkah gagah memasuki arena dewan acara public specking dgn megahnya...dgn penuh mengcave macho nya...dy mlgkah dgn pnoh stai.....dy pon duduk lah di kursi yg disediakan....acara pon bermula.....mamat ni dgn penuh kyusuk melhat paserta2 menyaaikan specking2 depa...peh aku tgok dy nei respek betoi la....akau tngok cm dy nak betoi2 pham apa yg peserta nei cuba sampaikan....diingatkan..mamat nie bukan hakim ok.....ok....tapi aku heqan bila time peserta 2 wat lawak semua oqg dlm dewan 2 gelak..tapi mamat nei tetap dgn muka seriusnya...tekun ja...time penonton tertawa dgn kelucuan yg dibuat oleh peserta mamat nei dok jengoi pala dy....agkat pala la dok tengok ja...cam maqah oqg gelak...coz penonton buat dy ilang fokus kot..ataupon dewan jd bising....x pa lah adegan nei berterusan sampai peserta terakhir membuat persembhan...peh aku mmg respek la ngan mamat nei.....tobat dy ceang B.I.......aku pon lpas ja abeh prtdngan g lah jmpa mamat nei

aku                     :we ag nei misty cekang B.I kan
mamat                :aik awt plak ag kata cm 2
aku                     :aku tengok ag td khusyuk ja tengok depa buat prsmbhan
mamat               :ahahah x dak eh..mana ada aku cekang B.I pon...tapi td 2 sbnarnya...........
aku                     :tapi apa???????????
mamat                :aku x phm sepatah lnsung pa yg depa cakap 2...time oqg gelak aku heqan laha awt depa gelak....ahahahah.....

hahahah 2 lah..kisahnya..oqg yg kitya sangka dok khusyuk ja lyn upa2nya haram...hamperh 
x phm B.I
utk pngethuan ampa mamt nei adalah 
QALAM HAKIM
hahahh ok2 nei ja cqita aku     
AL-KISAH PUBLIC SPEKING

No comments:

Post a Comment