Saturday 12 March 2011

H@F@S.......%.......KEBENCIAN....????

ASSALAM....
hye..aku menulis lagi..haemm tapi kali nei
aku menulis dgn ditemani dgn liringan
air mata...hahah nk tau npa???
haemmm sbb...........
erkk..perluka ampa tau sbb nya???
ok..aku tau yg aku nei seoqg kwn yg mmby x pndai
nk ambek aty kwn2 yg lain...mmg pon dh sedaq x pa ek..
keja bg oqg sakit aty ja ngan pqangai dya..2...
 haemmm..toi kn????haemm tapi aku pon 
x phm npa aku suka bg oqg mrh..benci...
dn x suka ngan aku?????
haemmm....npe ek.NAPEEEEEEEEEEEEEEEEEE??????
haemmmm mgkn aku sndiqi kot 
yg x pndai tuk jd perasaan oqg...
keja dok pikiaq perasaan sendiri ja
hahah......
HAFAS bkn seoqg kwn yg baik...
hahah...ya mmg x baik pon....
tapi aku perlukan seseorg tuk jd kwn yg setia....
hahah mgkn aku x dk geng n aku pon kwn ngan cpa2 ja
haemm mgkn latar belakang aku
yg buat aku cm nei hahah..so k
ALHAMDULILLAH
haemmmm.....walau apa pon..mgkn ampa
akn x dh jmpa aku g dh
hahah......mgkn perpisahan akn membuat korg
epy coz t dh x dk dh la oqg yg nk buat
korg skt aty....benci..marah..hahahha..toi kn??
msty la betoi kn????haemmm......
ajal....ajal....ajal....
semua oqg akan melaluinya kn???
ajal je lah yg dpt putuskn semuanya..
hemmm...kita mgkn x kn tau bila ajal
akan menjemput kita an????
HAFAS
memohon maaf kpd semua....
maafkan lh segala kesalahan yg pernah 
aku pahat d aty ampa semua
maaf sngat2...
aku nk mnx maaf coz..aku tau
aku nei suka menimbulkan kebencian
dlm diri ampa kn???
hahah..maaf lah noh......

 ~MAAFKAN LAH AKU~
MAAF
MAAFKAN LAH AKU...
PLEEESSS.. 
~#H@F@S#~ 

4 comments:

  1. jahat sngat ka anu nei fazwan...jujr ek ngan aku...plesss

    ReplyDelete
  2. ang suruh jujur ka..ok aku bagitau..ang baik cuma tabiat ang suka memangkah orang tuh...pergh aku selalu kena pangkah ngan ang pon aku marah...tu nasib baik baru aku...kalo orang lain yang ang tak kenal ang pangkah ikut suka hati ja kenalah belasah

    ReplyDelete