Friday 18 March 2011

H@F@S % SESEORG

assalam..
haemm dpt gak aku tulis
selepas 3 hari di pulau....tapi aku epy coz
cuti nei dpt jmpa ngan seseorg gak...haemmm...
kali nei aku nk tulis pasal..nk tau x?????
haemmm kali nei cm kutuk diri sndiri la plak...
nk tau???
mmg aku nk gtau ponn..
haemmm adakah ake nei org yg x pndai
nk ambek aty org????
haemm aku dh terlepas peluang yg
aku x tau la bila nk mai lagi...
sedaih kot la nei..
bila mengenang perkara bodo yg aku wt dulu
mengongkong dya....
tapiii....aek cm na aku nk gtau ek???
tanpa aku sedaq bnda 2 lah yg wt aku di benci
haemmm nk wt cm na tqima je lah....
tapii aku still syg kn dya...
aku x tau la nk wt pa dh la nei
setiap kali ada pggelan msk
aku harap pggilan dri dya
setiap kli msj msk aku hrp msj dya...
hidup aku la nei betoi2 sunyi...ekkk
YA ALLAH
andai dya jodoh ku
kau berikanlah petunjukMU...
aminnn

No comments:

Post a Comment