Sunday 12 February 2012

Jawapan Untuk Soalanmu.............

assalam.........................alhamdulillah bersuakembali kita
kali nei aku menulis untuk menjwb sdikit soalan..........dari si dia....mngapa aku brubh kata di dia 2 la...................haemm mgkin tndkan aku 2 diluar kwln...tapi aku nk gtau at dia yg aku just nk bergurau ja ngan dia....tapi x tau lah napa dia ambek serius plak sal 2...ouh...tapi nk wt cm na mgkin bkan rezeki....ckop lah kot dh 3 thn.............haemmm tapi aku hppy coz dy maseh da lagi oqg yg dia bleh syg...col...n msj tiap2 aqi....hahah...aku hrp dia hppY ngan khdpn baru dia 2..n sekali lagi aku nk gtau tndakan aku 2 cuba ........................GURAUAN....................sja...
haemm tapi nak wt cm na kan..nasi dh jdi buboq....kerana mulut badan binasa...kerana santan nasi binasa....kerasa aku...dia hppy....hahah ok lah 2 an...so aku hrp dia dpt bca blos aku nei....untuk mghlgkan SOALAN yg dok trpku dlm pala otak dy 2..n aku nk dia tau...
.........................AKU TETAP SAYANG DIA......................
"miss hana"

No comments:

Post a Comment