Tuesday 31 May 2011

KEKECEWAAN YG TIDAK TERHINGGA

assalam......
kali nei aku menulis bkn tuk jiwang g...
tapi mnty amap heqan kan x post nei x jiwang...
tapi tajuk dya 2 cm aku nk wt post jiwang ja kan???
cm nei sbnaqnya...disebabkan ketidak dengaran ckp
kak aku..yaitu ajak aku blikg kg aku at
langkawi 2..
aku mnyesal x sudah...nk tau sepa....
ahahha................aku pon x tau npa aki kcewa...
haemm....low aku tau depa dpt bnda 2 daqi aqi isnen 2 aku blik
lgkawi dh soqg2 haahh...
dh la 2 bila blik cini bnda yg aku pesan ilg..pastu
kot nk wk blik at aku sekit krabu BERONOK 
aaaeiiieee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geram ja aty...dh la lma dh aku x mkn bnda 2......
haemm 2 la aku nei x mau dengaq ckp..aqi 2 
aku jugak yg gedik2 ajak kak aku blik...ls2
aku x mau blk...haemmm.....x dk rezeki la aku nk mkn 
beronok....

tidaaaaakkkk......
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment